Les obres en el carrer del Molí
Les obres del carrer del Molí, reprenen la marxa, després d’estar aturades pel descobriment de les restes arqueològiques, que actualment s’estan estudiant, fotografiant i dibuixant. Part d’aquest descobriment serà desmuntat i s’exposarà en el futur Museu de Molins de Rei, la resta serà enterrada de nou menys la part afectada per les obres que serà destruïda.
Els inicis d’aquestes obres consistien en renovar la xarxa de sanejament, en el moment de la troballa les obres foren aturades i subjectes als criteris establerts per la Direcció General de Patrimoni de la Generalitat de Catalunya.

S’han detectat diverses capes del paviment i totes elles de diferents èpoques, compreses entre els segles 15,16 i 17. Actualment s’està estudiant la possibilitat de que aquesta via comuniques amb Barcelona.

Un pas més per poder arribar a la fi d’aquestes obres que tant senzilles podien semblar.

Disseny i elaboració : Andreu Giménez

2005 - 2010

Tots els drets reservats - Todos los derechos reservados - All rights reserved